27 Apr
2016

Anatol Covali: Cu moartea pre moarte călcând

Imagini pentru iisus

Cu moartea pre moarte călcând

 

Se-apropia de capăt şi în trup
simţea fiorii spaimei cum irup.
Cu cât înainta, un crud simptom
de groază îl făcea să fie om.
Şi parcă ar fi vrut să nu fi fost
sortit să-ndeplinească acel rost
pe care El cândva şi l-a menit:
de-a se lăsa învins şi umilit.
Ştia, clipă de clipă, ce va fi,
cât va răbda şi ce va suferi
şi inima-i se zvârcolea în piept
fiindcă simţea ca om că nu e drept
ca pentru cei ce vor greşi mereu
să fie pus pe cruce Dumnezeu,
ca Cel etern şi fără de soroc
să moară cu tâlharii la un loc.
S-a dus şi în pustie s-a rugat
să-i fie chinul morţii-ndepărtat,
căci nu durerea trupului era
cea care al Său duh îl tulbura.
Nu concepea ca om ca Cel etern
să intre pentru-o clipă în infern,
ca Cel făr’ de sfârşit şi început
să dea prin moartea Sa vieţii tribut
.Dar Dumnezeu în trupu-i a învins
şi-o dulce bucurie L-a cuprins,
nu-i mai păsa de-al suferinţei chin
şi-nţelegea că sfântul Său destin
a fost menit să spele-n suferinţi
primul păcat al primilor părinţi,
prin moartea Celui ce-i nemuritor
să schimbe-n viaţă prima moarte-a lor.
Când s-a suit pe cruce era blând
şi L-au văzut cu toţii surâzând
de-aceea chiar şi cei care-L iubeau
erau miraţi şi nu înţelegeau.
Numai în clipa-n care a rămas
doar omul răstignit, din al Său glas
s-a auzit un urlet îngrozit:
„Părinte Sfânt, de ce m-ai părăsit?!”
Atunci întâiul om a fost iertat
de săvârşirea primului păcat,
prin strigătul acesta a învins
al morţii crud şi negru necuprins
şi cu iubirea jertfei Sale uns
în veşnicia vieţii a pătruns.

 

 

Anatol Covali

27 Apr
2016

Camelia Cristea: Crucea

Imagini pentru crucea

Crucea

 

Fiecare casă-şi are crucea sa.
Dă-mi putere Doamne să o duc pe-a mea!
Vremurile sunt tulburi, noi ne-am înrăit
Şi-am uitat de Tine, cât ai pătimit!

 

Săptămâna Mare, Denii an de an,
Dă-mi credinţă Doamne, nădejde să am,
Salciile toate în genunchi se pun
Şi durerea-Ţi mare, lumii ele-o spun!

 

Freamătă anarhic, gloata disperată,
Tu te rogi cu milă : -Iartă-le lor Tată!
Răstignit pe cruce, tâlharii hulesc,
Un sobor de îngeri, în psalmi te măresc!

 

Iartă-ne Părinte, mare-i neputința!
Firul e subţire, slabă e credinţa,
Cântă iar cocoşul, noi ne lepădăm
Și în schimb lumină venim să luăm!

Camelia Cristea

27 Apr
2016

Barnevernet Resorting to Intimidation

Delight in Truth has received multiple private messages on Facebook from different persons who were targeted by Barnevernet without having done anything wrong. Some were harassed because they spoke out against the CPS on their social media accounts, others were targeted because they are a single parent, while others had their children removed for the simple fact that they themselves were raised in Barnevernet part of their life. Some of these people had their children removed temporarily, while others have yet to receive their children back.

After Barnevernet starts to investigate them, these critics go silent because they have young children they must protect or recuperate. A pastor in Norway was frank about the reason he would not participate in the anti-CPS demonstration when he said he must fly under the CPS radar because has a young son at home.

I can attest that what Steven Bennett writes below is true:

“Norwegian authorities are now implementing intimidation tactics on its own population. For instance, if you are someone who supports the reunification of the Bodnariu family and the 1000’s of other innocent children unfairly taken from their parents in Norway, and you publicise this on blogs or Facebook, for example, you are then categorised as an activist and put on a ‘watch list.’

Once you are classified as an activist, and you have children under 18 years of age, investigations into the family and interviews with your children (in some cases, your children will be taken away without notice for a few hours of interrogation) are sadly not uncommon at the moment. It’s pretty terrifying.

To make matters worse, if someone does criticise Norway’s CPS, the blinded and brainwashed majority of the population will think there’s probably something wrong with that person – their conditioning has led them to believe that – they think that those that criticise barnevernet, must have something to hide. It’s an illusion, but many people in the attempt to support their beliefs will find something wrong with a particular person and then go no further, that’s enough, so they switch off the brain, and there’s no more thinking to do.”

Margaret Hennum writes: “I joined the demonstration in Stryn the 16th of April, and we were told by Tor Åge Berlid, who organized the demonstration, that people had told him that they did not dare to take part because of threats from barnevernet.

George Alexander wrote in a post that the Bodnariu case was the proverbial “straw that broke the camel’s back.” He is right with respect to the international opinion about Norway. But we still have ways to go in order to reach a critical mass of Norwegians before this system is overhauled.

When will this happen? Hard to say. However, we can say that international AND domestic pressure continue to rise against Norway every day. Social media (and now some mainstream media as well) has been instrumental in growing this movement.

I would hate to be in the shoes of Barnevernet bosses Horne and Terning right now.

photo: Solveig Horne from vg.no

 

Sursa:  https://delightintruth.com/2016/04/26/barnevernet-resorting-to-intimidation/

25 Apr
2016

Vavila Popovici: Vinerea Mare a Patimilor lui Hristos

Vinerea Mare a Patimilor lui Hristos

 

„Din Eul răstignit de iubirea

pentru celălalt, curge viața veșnică.”

M.-A. Costa de Beauregard

 

 

Se-aude toaca.

Credincioșii se-ndreaptă spre biserici.

Începe slujba religioasă.

Îngerii coboară blând din cer,

întind aripile deasupra capetelor noastre,

pregătindu-și glasurile măiestre.

Preoții-nalță rugăciuni…

Se-aud cântări de cinstire,

se înfiorează întreaga fire.

Se-aprind lumânări,

se luminează inimile și gândurile.

Se cântă Prohodul.

Îngerii triști cântă cu noi!

Clopotul bate.

Pe cer trec nori alungați de vânt.

Păsări tresar din somn speriate.

Printre unde sonore și foșnet de aripi,

lumânările noastre,

unite într-o singură lumină mare.

Învăluiți în propria lor lumină,

Îngerii se află printre noi!

Înconjurăm biserica împreună cu preoții,
purtători ai sfântului Epitaf – pânza catifelată

cu înmormântarea lui Hristos pictată.
Ne oprim de patru ori
și ne hrănim sufletele cu rugile lor.
Trecem pe sub Epitaf…

Îngerii sunt cu noi!

Biserica-i prea plină. În jur roiesc enoriașii.

Vinerea Mare a Patimilor lui Hristos!

Îngerii se află printre noi!

 

 

De secole rememorăm tristețea acelor zile,

Patimile lui Hristos – Cel venit să ne lumineze,

să ne dezvăluie sensul vieții,

de sub stăpânirea păcatului să ne elibereze.

 

 Vavila Popovici – Carolina de Nord

Din volumul de versuri (Între spaimă și vis – ed. 2004)


25 Apr
2016

Mugurel Pușcaș: Poezii

MĂ ÎNTORC…

 

Mă întorc….La Tine-i veşnicia,
N-o să mă întrebi de ce-am venit…
Tu ai fost în viaţa mea scânteia
Începutului către zenit.

 

Rătăcit…Din lumi transcedentale
Istovit de patimi….Efemer….
Mă întorc din sfere planetare,
Jinduid o lacrimă de cer.

 

Nu-ntreba de ce privirea-mi oarbă
Ocoleşte ochi dumnezeiesc,
Deseori am fost atât de singur…
Deseori lipsit de lut ceresc.

 

Însă n-am uitat…Tu?.. Eşti cu mine
Şi te-am pomenit când mi-a fost greu,
Peste punţi şi praguri de suspine
A mea pavăză ai fost mereu.

 

Doar iubirea Ta nu are margini…
În tristeţea Ta, fără sfârşit,
Să mă ierţi…Din ale vieţii pagini
Mă întorc, Părinte, ostenit…

 

NIMIC

 

Fir de nisip într-un ocean,
E fiecare pământean…
Trăirea sa e doar un fulg
Căzut, topit, într-un amurg.

 

E viaţa drumul fără sens,
Al morţii vis, al morţii mers,
Nu se ajunge nicăieri…
Suntem ai timpului şomeri.

 

Nimic…E totul ce am fost
În lumea noastră fără rost….
Anii s-au dus…Sărmani bătrâni,
Pereni, vremelnici, cabotini.
***
( Vreau infinitul să înving,
Spre Dumnezeu să mă preling,
Să-mi lumineze-al vieţii rost,
Să simt, să fiu CE NU AM FOST….)

 

 

Mugurel Puşcaş
(Liga Scriitorilor din România)
(vol.”Cabana de foc”)

25 Apr
2016

Adrian Botez: Realism final (poeme)

 

FINAL

 

în viaţa-aceasta – năucit de juzi

nu mi-am lăsat nădejdi – nici remuşcări:

vandalii  – deghizaţi în ceasuri – cruzi

în abur m-au încins – jefuind scări

 

 

nu mi-e să plec – dar nici să stau nu-s vrednic

am istovit un stoc de răstigniri

eu nimănui nu fost-am sfeşnic – sfetnic…

ci doar pocal cu sânge de jigniri

 

 

strâmb merit mi-am croit din umilinţe

din răni şi plâns – doar slove pentru carte

am decăzut din ploi şi din seminţe

 

 

nu cer lumină: tihna fie-mi parte

…cu-un văl acoperii sfânt chip de Dumnezeu:

încep să-mi murmur – epic –  scrisul meu…

 

 

 

REALISM

 

s-a luat vopseaua de pe viaţă – doamnă!

prefer rugina acră – auririi…

dar ce ştii tu de şatra fericirii

când nu eşti liberă nici pentru-o goană?

 

 

lipseşti din faţă-mi – tu – cu coasa roasă!

mi-e greaţă de atâta-emfază-a morţii!

ţi-o zic deschis: aproape-ai fi frumoasă

de n-ai tot zuruì zarul pe masă!

 

 

fii mai discretă – mai firească-n faptă

cosmică gaşcă de briganzi albaştri:

tot ce de-acuma de la voi m-aşteaptă

 

 

costă-un sughiţ şi vreo doi-trei piaştri…

…mori ieftin când îi dai sorţii la gioale

şi faci cu tifla cerurilor goale!

 

—————–

Adrian BOTEZ

Adjud, Vrancea

25 aprilie 2016

25 Apr
2016

Valeriu Dulgheru: Furia antiunionistă debordează

Imagini pentru Valeriu Dulgheru gurza„Aduceţi Basarabia acasă

Aşa ne cere “Sfatul Ţării Doi”
Aduceţi Basarabia acasă

Reîntregiţi scăpa-vom de nevoi”.

(Virgil Ciuca. New York/ 22 aprilie 2016)

 

Avântul mişcării unioniste deranjează tot mai mult forţele proruse, care văd în aceasta o ameninţare la scopurile lor hegemoniste în regiune. Isteria antiunionistă ia avânt. Ea le întunecă minţile unora, care devin scule docile în mâinile acoliţilor Kremlinului. Această isterie dodonistă exprimată prin ruperea unor nevinovate hărţi, prin declaraţii de „…ai băga (pe unionişti – n.n.) în cartea roşie” îi uneşte pe toţi proruşii indiferent de culoare, credinţă ş.a. Am scris în repetate rânduri: în acest colţ de ţară numit Republica Moldova toate sunt dea îndoaselea. Nu mai există acea linie roşie care separă adevărul de minciună, credinţa de satanism, dreapta de stânga. Slujitori ai bisericii îi blagoslovesc pe satanişti la izbândă în lupta lor împotriva curentului credincioşilor ortodocși unionişti (unioniştii întotdeauna au fost de dreapta, iar dreapta întotdeauna creştin – democrată!), care devine tot mai deranjant pentru acoliţii Kremlinului, iar sataniştii cheamă poporul la credinţă „bisericii mame ruse”. Ca o sfidare a bunului simţ talimbul Dodon apare foarte des (în special, acum în ajun de Paști) la cele două televiziuni ale sale (NTV şi Accent TV) cu chemarea de „salvare a iubitei Moldove de pericolul unionist”, de a fi alături de „biserica mamă care de secole ne-a înfrăţit”. Nu e nevoie de prea multă logică pentru a înțelege fariseismul dodonist. Stimaţi credincioşi, care daţi crezare aiurelilor satanistului Dodon, mai citiţi programul şi statutul partidului criminal socialist al lui Dodon (continuatorul fidel al ideologiei sataniste marxist-leniniste): „Partidul politic  (PSRM – n.n.) foloseşte simbolul permanent în forma stelei (roşii!!!) reliefate cu cinci colţuri…”. Vă imaginaţi câtă ipocrizie: una să scrii (în acelaşi statut şi program), să spui şi alta să faci (de ce ne-am mira: acesta fost întotdeauna crezul bolşevicilor şi urmaşilor lor!). Dar este arhicunoscut faptul că acesta (steaua roşie!) este simbolul satanismului, introdus de satanistul nr. 1, idolul ideologic al lui Dodon, Voronin ş. a. satanişti, V. Lenin, care declarase după puciul bolşevic că „…Cu intestinele ultimului cleric vom strangula pe ultimul împărat“. La ordinul lui au fost distruse biserici şi mănăstiri, deportaţi credincioşi, întemniţaţi şi împuşcaţi slujitori ai Domnului.This is obsession with Satanism as with total theomachy. Aceasta este obsesia satanismului. Leninism is materialistic by its ideology, but not by ontology.

Printre primii martiri ai satanismului bolşevic a fost Mitropolitul Vladimir al Kievului, împuşcat în februarie 1918 nu departe de Pecerskaia Lavra, centru spiritual cunoscut şi apropiat românilor datorită marelui mitropolit Petru Movilă. Dupa sechestrarea moaştelor, în acea mănăstire, pe Sfântul Prestol a fost pusă statuia lui Lenin. Câţiva mitropoliţi şi episcopi, precum şi zeci de mii de preoţi şi călugări, au fost nimiciţi prin împuşcare. Mulţi clerici din Rusia au murit în torturi inimaginabile, în răni înfingându-le cruci. Preoţii basarabeni ucişi la Chişinău în timpul retragerii ruşilor în 1941 au fost găsiţi cu ochii scoşi şi cu alte vătămări corporale greu de imaginat că ar fi fost făcute de o făptură omenească. În unele puşcării clericii au fost înecați în fecale. În mănăstirea intelectualilor, la Solovki, transformată în lagăr de exterminare, arhiereii erau obligaţi să doarmă în altar, unii chiar pe Sfanta Masă, şi să accepte plasarea tot acolo a vaselor pentru excremente. Drept răspuns pe 19.01.1918 patriarhul Tihon al Moscovei i-a anatemizat pe toţi cei care, fiind botezaţi în Ortodoxie, au ucis oameni nevinovaţi alături de hoarda comunistă. Trei zile mai târziu, Sinodul local al Bisericii Ortodoxe Ruse a confirmat această anatemă (anatema nu a fost anulată până în prezent). Patriarhul Tihon l-a înfruntat pe Lenin pe faţă, pentru care fapt a fost arestat în acelaşi an, petrecând ultimii ani din viaţă în arest la domiciliu (mănăstirea Donsk din Moscova) în 1925 fiind otrăvit. A fost ultimul patriarh cu verticalitate şi credinţă. În a.1922 toate atribuţiile patriarhale au fost cedate mitropolitului comunist Agatanghel al Iaroslavului (de atunci până astăzi toţi patriarhii şi mitropoliţii bisericii ruse (inclusiv şi vladâca Vladimir – capul „bisericii Chişinăului şi a întregii Moldove!!!”) au colaborat cu regimul comunist. Cum poate fi tratată altfel acordarea de către patriarhul Alexii II comunistului nr. 1 Voronin a celei mai înalte distincţii bisericeşti „pentru promovarea şi apărarea ortodoxismului”? Bolşevicul Buharin declarase că “dragostea creştină este cel mai înrăit adversar al comunismului (socialismului – n.n.)“. Atunci cum să înţelegem „această dragoste creştină” a lui Dodon, auzită atât de des de pe ecranele televiziunilor lui?

Strigătoare la cer au fost şi răspunsurile episcopului de Bălţi şi Fălesti Markel în dialogul cu scriitorul Anatol Moroşanu, care sunt o chemare directa de renunţare la Ţară şi reîntoarcere la Rusia gulagurilor. Să-mi fie iertat nihilismul aparent însă în opinia mea Markel de mult timp nu mai este un propovăduitor al creştinismului printre mireni ci vândut pentru treizeci de arginţi serviciilor secrete ale Rusiei, aşa cum au fost majoritatea slujitorilor bisericii ortodoxe ruse după puciul bolşevic. Participant alături de Dodon, Ţîrdea, dar şi de ultranaţionalistii ultracomunisti ruşi Prohanov, Deleaghin s.a. la conferinţa „Moldova şi Rusia: istorie comună, valori comune” este clar rolul acestui „slujitor al bisericii”. Nu cred că merită să luăm în seamă „argumentele” lui Markel, care coincid întocmai cu argumentele antihriştilor Dodon, Voronin ş.a. Pentru mine un adevărat slujitor al bisericii naţionale este cel care aduce lumină în popor. Din păcate Markel nu face parte din această categorie. Doar cele câteva gafe (să fie doar gafe???) strecurate în dialogul cu pricina confirmă acest lucru.

Ştefan cel Mare vorbea slavona, adică rusa, că nu era să comunice cu nevastă-sa – crăiasa Evdochia originară din Rusia Kieveană prin intermediul traducătorului”. Interesantă logică. Ei bine, Ştefan cel Mare a avut-o de soţie şi pe grecoaica Maria de Mangop, descendentă din neamul bizantinilor. Conform logicii lui Markel Ştefan cel Mare vorbea rusa, greaca, doar româna nu.

…regele Ferdinand, rudă cu ţarul…”. Să nu ştie acest „aducător de lumină” că rudă cu ţarul era regina Maria şi nu regele Ferdinand!!!

„Unicul sprijin pentru idealul credinţei ortodoxe a fost Rusia…”. Care Rusie? Cea care a fost creştinată (şi nu cea de la Moscova ci Rusia kieveană!) doar în a. 988, atunci când „…poporul român a fost cel dintâi popor creştin” (N. Crainic), că „…la Nichea a se fi iscălit orînduialele soborului (primului sobor creştin!) acolo ţinut, Theofil, al mitropoliei Ghotiei (Daciei de la nord de Dunăre – n.n.) (Gh. Şincai).

„…Cât priveşte limba română vă declar pe şleau: muntenii, transilvănenii şi toţi ceilalţi vorbesc limba moldovenească, rebotezată românească” declară „academicianul” Markel. După atâtea „perlele” istorice spuse mai sus mai străluceşte cu cunoştinţe în domeniul lingvistic.

„…Aşa numita Mitropolie a Basarabiei este mai mult o făcătură de interes geopolitic”. Adică revenirea la biserica Neamului este o făcătură şi nu rămânerea oarbă în sfera Bisericii Moscovei şi a întregii Rusii (ce are Moldova cu întreaga Rusie?) este făcătura geopolitică a Rusiei. De fapt ortodoxism înseamnă dreapta credinţă, însă pe lângă ortodoxia rusă există ortodoxia greacă (care ar fi mama ortodoxiei), română, sârbă, primatul fiind deţinut de Patriarhia Ecumenică a Constantinopolului. Nu pot să mă închin bisericii, care a binecuvântat războiul de pe Nistru dus de nişte criminali împotriva poporului paşnic. Nu pot să cred în biserica care îi blagosloveşte pe antihrişti de alde Dodon în „lupta lor contra unionismului”. Nu pot să mă închin bisericii, care în raport cu noi a folosit crucea ca par de hotar. Nu pot să cred într-o biserică, care în loc să ilumineze poporul în limba sa l-a îndobitocit, propovăduindu-i credinţa într-o limbă neînţeleasă de el (limba rusă!), conducând la apariţia multiplelor secte (în perioada ţaristă). De ce atunci atâta închinăciune faţă de biserica ortodoxă rusă, care a fost subordonată ultimii apr. 100 de ani serviciilor secrete sovietice?

…În romanul său de excepţie „Tema de acasă” scriitorul N. Dabija îi înferează pe ruşi, care sunt descrişi ca nişte monştri (dar tocmai aşa îi descrie şi regretata basarabeancă de origine rusă E. Kersnovskaia, care a trecut prin acest calvar!), pe când românii basarabeni, năpăstuiţi şi umiliţi de soartă, cheie de biserică” continuă Markel. Aceasta este o blasfemie, o insultă adusă sutelor de mii de deportaţi basarabeni: slujitori ai Domnului, cei mai buni intelectuali şi gospodari, multora dintre care le putrezesc oasele pe întreg întinsul siberian până la Cercul Polar.

 „Apropo Ştefan cel Mare n-a purtat războaie cu ruşii…” ne luminează Markel. N-a purtat fiindcă la acel timp Rusia practic nu exista. Cnezatele ruseşti încă mai plăteau tribut Hoardei de Aur. Filorusul Markel ar trebui să ştie că Ştefan cel Mare a domnit cam în perioada când Ivan cel Mare (1462-1505) abia începuse acţiunile de „strângere a pământurilor ruseşti” (de altfel prin aceleaşi războaie fratricide!) (el având acest drept, iar noi nici acum nu avem dreptul de a fi împreună toate pământurile ruseşti!!!) şi nu putea să-i fie de ajutor, neavând nici hotar comun. Să fim siguri că ar fi purtat dacă ar fi domnit mai târziu. El şi-ar fi apărat Ţara aşa cum a apărat-o de turci.

Ceva despre istoria comună a Moldovei cu Rusia, despre care ne vorbeşte episcopul comunist Markel. Care istorie comună? Poate cea legată de nefericita înrudire prin căsătoria fiicei Elena cu ţareviciul Ioan, care împreună cu nepotul ţareviciul Dmitrii, nominalizat urmaş la tronul Rusiei, au fost sugrumaţi în închisoare, fiica Elena supravieţuindu-l pe marele Stefan doar cu un an? Sau poate de la 1812 încoace? Adevărata istorie comună de mii de ani acest colţ de ţară a avut-o cu restul Ţării, fiind parte componentă a culturii Cucuteni, a Traciei, a marelui Regat dac al lui Buerebista, a multiplelor state medievale româneşti, parţial a micii Românii de la 1859 şi principalul promotor al Marii Uniri de la 1918.

În final i-aş spune episcopului comunist prorus Markel că nu Dabija greşeşte în ideea Unirii ci tocmai el a greşit (dacă a greşit?), luând calea iluminării creştine. Să-mi fie iertat păcatul dacă am greşit însă prin gura acestui slujitor al bisericii vorbeşte diavolul chiar în ajun de Sfintele Sărbători de Paste. Diavolul a pus stăpânire pe el, nu şi pe noi, cum declară. „Atingeti un punct dureros care stârneste lacrimi: coruperea clerilor. Multi erau cekisti sau securisti înainte de a fi hirotonisiti si, asa cum învăţaseră în şcolile de Partid că trebuie să fie un popă, au devenit nu călăuze şi duhovnici ai neamului, ci factori de cretinizare a norodului. Numai şcolirea majorităţii băştinaşe va “scoate norodul din nerozie” cum spuneau “deşteptătorii neamului” spune I. Cepleanu, prof., Paris.

Referitor la Re-unire numai uniţi putem realiza Re-unirea, rezolva gravele probleme, cu care se confruntă această aşchie de popor. Acest lucru încercam să-l discut cu cei din jur la protestul de duminică. O doamnă în etate şi cu un alt domn, sosiţi de la Orhei, au declarat clar că sunt unionişti. Un al treilea în vârstă de până la 50 de ani declara cu spume la gură că este moldovean şi doreşte să se „…unească toate cele trei moldove”. „Răsădeşte Doamne dragostea şi crinul / În Ogorul năpădit de ură/ Şi aşterne peste munţi de zgură / Liniştea, iertarea şi seninul” ar fi spus în acest caz Corneliu Coposu. Mai erau în jur şi din cei care ar dori unirea cu România dar… Iată aceştia trebuie recuperaţi. Dar şi dintre susţinătorii stataliştilor nu sunt toţi pierduţi. Aveam cu mine careva materiale informative, pe care le-am difuzat. Este clar că avem de lucru. Nou formatele departamente ale „Sfatului Ţării 2” au de lucru. Dar şi noi cu toţii, în special, intelectualii, ar trebui să ne punem pe treabă, fără a aştepta comenzi de sus, în greaua problemă de iluminare. Un alegător deşteptat va vota altfel decât o face astăzi. „Unirea Basarabiei cu Ţara este singura soluţie firească. Şi se va produce! Aşa să ne ajute Cel de Sus” ne scrie cu încredere prof. dr. Nicholas Dima din SUA. Aceeaşi încredere ne-am dori-o cu toţii. Să nu fim indiferenţi! Să nu fim nepăsători, în special, astăzi când avem atâta ipocrizie la nivel guvernamental! „Şi-n ţara mea sunt mulţi părinţi ce plâng morminte / Multe / Şi pribegesc scrâşniri din dinţi…/ Dar cine să le-asculte, /Când minciuna pe amvon şi nedreptatea-i lege,/ Când guvernanţii-s de carton /Şi nepăsarea Rege?” scria acum 100 de ani Ion Pribeagu (În ţara mea, 1915).

Să nu fim nepăsători. Să aducem Basarabia acasă!

Valeriu Dulgheru

Cuvânt și Iubire

Cuvânt și Iubire

„De aş grăi în limbile oamenilor şi ale îngerilor, iar dragoste nu am, făcutu-m-am aramă sunătoare şi chimval răsunător. Şi [&hellip

Comments Off on Cuvânt și Iubire

Follow Me!

Follow Me! Follow Me! Follow Me! Follow Me!
,,Dragostea îndelung rabdă; dragostea este binevoitoare, dragostea nu pizmuiește, nu se laudă, nu se trufește". (Corinteni 13,4)
 

Carţi în format PDF

Articole Recente

Reviste de cultură și spiritualitate

Linkuri Externe

Multimedia

Ziare

Vremea

Ultimele Comentarii